Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Low fi #3 (και φαρμακερό)


..και επειδή πολύς λόγος γίνεται γύρω απο το Low fi (κάθε τρείς και λίγο πέφτει η ματιά μου πάνω σε αυτή τη λέξη ειδικά όταν αναφέρονται σε κάτι μπάντες τύπου Animal collective των οποίων η παραγωγή των δίσκων τους στοιχίζει ΠΟΛΛΑ! η παραπάνω τουλάχιστο απο οσο νομίζετε) απο το κάθε τυχάρπαστο που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να κατεβάζει και να μην ακούει έτοιμη συμπιέσμενη καινούργια μουσική,διαβάστε το μίνι βιογραφικό του Azusa plane,ακούστε το κομμάτι και πείτε μου (μεταφορικά μιλάω αλλά αν θέλετε όντως πείτε μου δεν έχω πρόβλημα) ποιός είναι πραγματικά Low fi.

Azusa Plane - Song for Claudia Cardinale

Born 1970 - Died 2006.

One-man recording group the Azusa Plane offers effects-centric guitar work from the sidelines. Unlike most home work, the music leans toward drifting atmospherics rather than angst-laden pop crooning. Multiple layers of guitar tracks are interspersed with contrasting strains of sound for a numbing overload damp with reverb and coasting on drones.


Υγ. Την φωτογραφία την πήρα απο εδω,το bio απο το discogs και το mp3 απο την συλλογή μου.
Υγ2.Low fi means low profile..οχι ποζέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου