Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

"Hiatus/Sabbatical/Pause/Intermission/Breather"

Γειά σας!Με αφορμή την πρόσφατη απόφαση- ανακοίνωση της επερχόμενης απόλυσης μου από την δουλειά μου ,ξεκινάω αυτό το blog με βασική κατεύθυνση την μουσική που μου αρέσει.Από ότι φαίνεται σε λίγο καιρό από τώρα θα έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθώ με κάτι που ήθελα εδώ και μήνες δηλαδή να "ανέβαζω" mp3 που ήταν σχεδόν αδύνατο να βρώ "εκεί έξω".Τα περισσότερα θα είναι δικές μου ηχογραφήσεις, στην καλύτερη δυνατή ποιότητα και από την προσωπική μου συλλογή φυσικά.
Τον τίτλο αυτού του post τον δανείστηκα απο εδώ. Μάλλον το αγαπημένο μου σχήμα οι Stereolab διαλύθηκαν μετά από 20 χρόνια συνεπούς πορείας.Δεν πειράζει, αυτή είναι η φυσική κατάληξη κάθε group που σέβεται τον εαυτό του.Εδώ μπορείτε να ακούσετε το κομάτι με το οποίο έγραψαν ιστορία στην πιο γυμνή και ακουστική εκτέλεση που υπάρχει.

3 σχόλια:

  1. Kαλή αρχή στο blog και καλή ξεκούραση στους Stereolab... Δεν θα μπορούσες να βρεις καλύτερη αφορμή για να ξεκινήσεις το blog.

    keep them coming

    cheers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απόλυση?
    εεε?
    ε τότε εγώ με ποιόν μιλούσα σήμερα για το box set των Smiths?

    harper lee

    ΑπάντησηΔιαγραφή